Metody a postupy poznávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Eva BENEŠOVÁ
Bc. Eva BENEŠOVÁ
Diplomová práce
Metody a postupy poznávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Methods and procedures cognition pupil with special educational needs
Anotace:
Diplomová práce se zabývá metodami a postupy poznávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Popisuje práci pedagogicko-psychologické poradny při diagnostice žáka a poukazuje na význam a druhy poradenských činností ve školách. Vysvětluje význam a potřebu vzdělávání žáka podle individuálního vzdělávacího plánu. Praktická část je věnována případovým studiím vybraných žáků se středně těžkou mentální …víceAbstract:
The thesis deals with methods and procedures of cognition of a pupil with special educational needs. It describes the work of pedagogical and psychological counseling in the diagnosis of a pupil and points to the importance and types of counseling services at schools. It explains the importance and need of education of a pupil according to an individual educational plan. The practical part is devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Marcela Musilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BENEŠOVÁ, Eva. Metody a postupy poznávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy a vyšší odborné školy / Učitelství pedagogiky pro střední školy a vyšší odborné školy
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva