Návrh marketingové komunikace pro automobilovou značku – Eva Kadlecová
Eva Kadlecová
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace pro automobilovou značku
Marketing Communication Proposal for Automobile Brand
Anotácia:
Název diplomové práce zní „Návrh marketingové komunikace pro automobilovou značku“. Cílem bylo vypracovat návrh marketingové komunikace, která by umožnila společnosti Auto Heller zaujmout a získat nové zákazníky pro automobilovou značku Volkswagen ve městech Havířov a Karviná. Práce je rozdělena do sedmi částí. V první části je představen cíl práce, v závěrečné celkové shrnutí práce. Druhá kapitola …viacAbstract:
The title of the Diploma thesis is “Marketing Communication Proposal for Automobile Brand”. The aim of this work was create a marketing communication proposal, which would enable to company Auto Heller attract the new customers for automobile brand Volkswagen in cities Havířov and Karviná. The thesis is divided into seven parts. In the first part is introduced the aim of the work, in the last the summary …viacKeywords
marketingová komunikace marketingový komunikační mix reklama podpora prodeje osobní prodej přímý marketing public relations internetová komunikace Volkswagen Havířov Karviná marketing communication marketing communication mix advertisement sales promotions personal selling direct marketing communication on the internet
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79647
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Petr Baránek
- Oponent: Darina Vrbíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Internet a jeho marketingové komunikační možnosti
Dana Rambousková -
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
Pavel Skalský -
Internet jako marketingový nástroj
Markéta Mojžíšová -
Internet jako marketingový nástroj
Michaela Demeterová -
Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
Eva Tichopádová -
Internet jako komunikační kanál - návrh kampaně pro konkrétní společnost
Jakub Stingl -
Internet a marketingová komunikace
Ondřej Kraffer -
INTERNET JAKO MARKETINGOVÝ NÁSTROJ
Angelika Dudová