Eliška Bugáňová

Bachelor's thesis

Vliv sociálního prostředí na kupní rozhodování na trhu spotřební elektroniky

The influence of social environment on purchase decision on consumer electronics market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem sociálního prostředí na kupní rozhodnutí na trhu se spotřební elektronikou. V teoretické části jsou prve vysvětleny základní pojmy uvádějící do problematiky chování spotřebitelů a sociálního prostředí. Následuje popis modelů, které jsou využívány pro vysvětlení spotřebního chování, faktory, které ovlivňují chování spotřebitele a popis kupního rozhodovacího procesu …more
Abstract:
The bachelor thesis inquires the influence of the social environment on purchase decisions on the consumer electronics market. At first, the theoretical part explains the basic concepts introducing the issue of consumer behavior and the social environment. Following with description of models used for explanation of consumer behavior, factors influencing the behavior of consumers and description of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 1. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2020
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Marcela Zamazalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80098