Vliv sociálního prostředí na kupní rozhodování na trhu spotřební elektroniky – Eliška Bugáňová
Eliška Bugáňová
Bachelor's thesis
Vliv sociálního prostředí na kupní rozhodování na trhu spotřební elektroniky
The influence of social environment on purchase decision on consumer electronics market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem sociálního prostředí na kupní rozhodnutí na trhu se spotřební elektronikou. V teoretické části jsou prve vysvětleny základní pojmy uvádějící do problematiky chování spotřebitelů a sociálního prostředí. Následuje popis modelů, které jsou využívány pro vysvětlení spotřebního chování, faktory, které ovlivňují chování spotřebitele a popis kupního rozhodovacího procesu …moreAbstract:
The bachelor thesis inquires the influence of the social environment on purchase decisions on the consumer electronics market. At first, the theoretical part explains the basic concepts introducing the issue of consumer behavior and the social environment. Following with description of models used for explanation of consumer behavior, factors influencing the behavior of consumers and description of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 1. 2020
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80098
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2020
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Marcela Zamazalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80098
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Branding of consumer electronics: Comparison of branding strategies for consumer electronics by two companies operating in the Czech Republic
Milena MERHOUTOVÁ -
Vliv interpersonálních spotřebních motivací na výši útraty za spotřební elektroniku
Michaela Setinská -
Měření spokojenosti zákazníků s e-shopem na trhu spotřební elektroniky
Adéla Kerlinová -
Rozbor vybraných mezinárodních obchodních operací na B2B trhu se spotřební elektronikou
Simon Lavrenťjev -
Měření spokojenosti zákazníků firmy na trhu se spotřební elektronikou
Veronika Ricková -
Tvorba dynamických WWW stránek elektronického obchodu, zaměřeného na prodej aut a spotřební elektroniky
Jiří LOSERT -
Tvorba dynamických WWW stránek elektronického obchodu, zaměřeného na prodej aut a spotřební elektroniky
Jiří LOSERT -
Ekonomie luxusu: Je pro studenty VŠE demonstrativní spotřeba důležitým faktorem při nákupu spotřební elektroniky?
František Staněk