Podpora algoritmického myšlení pomocí aplikací pro mobilní dotyková zařízení – Zdeněk HULVA
Zdeněk HULVA
Bakalářská práce
Podpora algoritmického myšlení pomocí aplikací pro mobilní dotyková zařízení
Support for algorithmic thinking using applications for mobile touch devices
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám zpracováním přehledu aplikací pro mobilní dotyková zařízení, které mohou být použity pro podporu rozvoje algoritmického myšlení žáků 2. stupně ZŠ. Součástí práce bude návrh metodiky výuky, začlenění do kurikulárních dokumentů školy a ověření této metodiky v praxi.Abstract:
In my bachelor thesis, I deal with an overview of applications for mobile touch devices, which can be used to support the development of algorithmic thinking of pupils of primary school. Part of the work will be a proposal of teaching methodology, incorporation into school curriculum documents and verification of this methodology in practice.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Libor Klubal
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HULVA, Zdeněk. Podpora algoritmického myšlení pomocí aplikací pro mobilní dotyková zařízení. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Úlohy za účelem rozvoje algoritmického myšlení pro děti předškolního věku
Martin ZÁRUBA -
Podpora rozvoje informatického myšlení prostřednictvím webu
Eva TOMÁŠKOVÁ -
Návrh prototypu elektronické pomůcky pro podporu výuky informatiky
Daniel ELIÁŠ -
Rozvíjení algoritmického myšlení u dětí na 2. stupni ZŠ
Radim KOPŘIVA -
Rozvíjení algoritmického myšlení u dětí v preprimárním vzdělávání
Zdeněk BARTEČEK -
Možnosti rozvoje algoritmického myšlení v předškolním věku
Tereza Bouzková -
Deinstitucionalizace pobytových zařízení pro děti v Pardubickém kraji v letech 2014 - 2019
Markéta Tauberová -
Realitní terapie a její využití v rámci nízkoprahového zařízení
Radomíra ČERNOCKÁ