Formativní hodnocení a jeho využití na prvním stupni základní školy – Lucie TŮMOVÁ
Lucie TŮMOVÁ
Diplomová práce
Formativní hodnocení a jeho využití na prvním stupni základní školy
Formative assessment and its application at primary school
Anotace:
Diplomová práce Formativní hodnocení a jeho využití na prvním stupni základní školy se zaměřuje na jeden typ školního hodnocení, který má velký přínos pro žákovo učení. Teoretická část uvádí do problematiky školního hodnocení, popisuje základní koncepce vzdělávání, poukazuje na významnou roli vzdělávacích cílů v hodnocení a v neposlední řadě se zabývá formativním hodnocením, kterému je věnována samostatná …víceAbstract:
This diploma thesis Formative assessment and its appilcation at primary school focuses on one type of school evaluation that has a great benefit to student's learning. The theoretical part introduces to the issue of school evaluation, describes the basic concepts of education, points to the important role of learning goals in the evaluation and also deals with formative assessment, which is devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TŮMOVÁ, Lucie. \textit{Formativní hodnocení a jeho využití na prvním stupni základní školy}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/hiz2n0/.
Jak správně citovat práci
TŮMOVÁ, Lucie. Formativní hodnocení a jeho využití na prvním stupni základní školy. Ústí nad Labem, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol - speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ
Adéla Lívová -
Hodnocení žáků na 2. stupni základní školy v současné praxi
Karolína Čápová -
Využití formativního hodnocení na prvním stupni ZŠ
Hana Zatloukalová -
Hodnocení a volba dodavatelů v SCM
Anna Tolstikova -
RANO kritéria pro hodnocení léčebné odpovědi u high grade gliomů- využití v klinické praxi a výzkumu
Renata Belanová -
Souvislost sebehodnocení se zpětnou vazbou na Facebooku
Rachel Benatzká -
Citová vazba a vnímání bolesti: efekt primingu citové vazby na vnímání intenzity experimentálně indukované bolesti
Anna-Marie Jičínská -
Citová vazba, hierarchie citové vazby, vnímání stresu, depresivní a úzkostná symptomatologie u vězeňské populace
Ester Hohnová