Obsahová analýza webových stránek organizací v oblasti reportování společenské odpovědnosti – Bc. Jitka Kresanová
Bc. Jitka Kresanová
Master's thesis
Obsahová analýza webových stránek organizací v oblasti reportování společenské odpovědnosti
Content analysis of corporate web pages in the field of corporate social responsibility
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je najít odpověď na hlavní výzkumnou otázku ve znění: Jaké existují podobnosti ve formálním a obsahovém reportování organizace v oblasti společenské odpovědnosti firem? Pro zodpovězení této otázky je nutné teoreticky ukotvit základní pojmy spojené se společenskou odpovědností firem. Jedná se především o koncepty triple bottom line, legitimacy theory, teorii stakeholders. …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to answer the question: Which similarities in form and content could be identified in reporting of corporate social responsibility? For achieving this goal it is necessary to find the theoretical basis for the triple bottom line concept, the legitimacy theory and the stakeholders theory. After that the CSR reporting is explained and the current trends are introduced …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sp24j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedúci: Mgr. Iveta Zelenková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ondřej Hora, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRESANOVÁ, Jitka. \textit{Obsahová analýza webových stránek organizací v oblasti reportování společenské odpovědnosti}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Social Studies. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/hizcff/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Social Policy and Social Work / Public Policy and Human Resources
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia