Problematika mužů jako učitelů v preprimárním vzdělávání – Bc. Roman CHOVANČÍK
Bc. Roman CHOVANČÍK
Bachelor's thesis
Problematika mužů jako učitelů v preprimárním vzdělávání
Problems of men as teachers in pre-primary education
Abstract:
Bakalářská práce s názvem Problematika mužů jako učitelů v preprimárním vzdělávání se zabývá muži jako učiteli v mateřských školách a důvody jejich malého počtu na tomto stupni vzdělávání. Teoretická část bakalářské práce je nejdříve zaměřena na preprimární vzdělávání a jeho historii. Pak na učitelskou profesi a historii vzdělávání pedagogů. A dále je zaměřena na celkovou problematiku mužů-učitelů …moreAbstract:
Bachelor thesis entitled Problems of men as teachers in pre-primary education is concerned with men as teachers in kindergartens and the reasons for their small numbers at this level of education. The theoretical part is initially focused on pre-primary education and its history. Then on the teaching profession and education history teachers. It is also focused on the general issue of male teachers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Accessible from:: 31. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Simona Hendrychová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHOVANČÍK, Roman. Problematika mužů jako učitelů v preprimárním vzdělávání. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Úroveň komunikativních kompetencí dětí ukončujících předškolní vzdělávání
Veronika Skalská -
Gender v MŠ
Zuzana Nováčková -
Věk a gender učitele z pohledu žáků ZŠ
Veronika Slezáčková -
Vnímání gender hlediska při výchově dětí v předškolních zařízeních
Radim Blažek -
Gender ve školním prostředí
Jitka DUBOVÁ