Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Dana Kůrková
Bc. Dana Kůrková
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotácia:
V mé bakalářské práci se zabývám analýzou merchandisingu a nákupní atmosféry vybraných maloobchodních jednotek. V první části jsem teoreticky popsala poznatky vztahující se k danému tématu. V metodologické části bylo mým cílem popsat, zhodnotit a porovnat merchandising a nákupní atmosféru ve dvou zvolených prodejnách. Já jsem si zvolila prodejnu Kaufland a její konkurenční jednotku Terno. Obě dvě maloobchodní …viacAbstract:
In my bachelor thesis I’m dealing with analysis of merchandising and shopping atmosphere of selected retail units. In first part I described knowledge related to the topic theoretically. In the methodological part was my aim to describe, evaluate and compare merchandising and shopping atmosphere in two selected retail units. I’ve chosen shop – Kaufland and their competing unit – Terno. Both retail …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ea2pa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2018
- Vedúci: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Kovaříková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Hubálková