Expansion to foreign market – Ing. Viktoriia Naumenko
Ing. Viktoriia Naumenko
Diplomová práce
Expansion to foreign market
Expansion to foreign market
Abstract:
This thesis deals with the foreign market entry strategy for the medical device company with the range of selected products. Poland was selected as a target market. Theoretical part of this diploma thesis describes the step-by-step strategy elaboration and process of the selection of the target market. The practical part of the thesis contains the entry strategy proposal which is based on the product …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/htqj8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jiří Amler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
How to market a food truck
Pradeep Gangappa Kotihal -
Expansion of Kazakh Company to the Czech Market
Dinara Begalina -
Export opportunities and unrealized export potential of the Czech Republic in Argentina
Aleksandra Parshina -
Prínosy a rizika podniku orientovaného na export
Georgij Rašev -
Foreign trade barriers faced by SMEs that manufacture and export garments to EAEU
Beksultan Bazarbaev -
Export potravinářského produktu vybrané společnosti na trh evropské unie
Nikola Filipová -
Afghanistan’s Export Promotion Strategy - ways, instruments and impacts
Ajmal Siddiqui -
Export informací o systému pomocí IPFIX protokolu
Dominik Arne Rebro