Ing. Viktoriia Naumenko

Diplomová práce

Expansion to foreign market

Expansion to foreign market
Abstract:
This thesis deals with the foreign market entry strategy for the medical device company with the range of selected products. Poland was selected as a target market. Theoretical part of this diploma thesis describes the step-by-step strategy elaboration and process of the selection of the target market. The practical part of the thesis contains the entry strategy proposal which is based on the product …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jiří Amler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance