Filip Spurný

Bakalářská práce

Analýza zákaznické spokojenosti společnosti Sobek optik

Analysis of custemer satisfaction of the company Sobek optik
Anotace:
Obsahem této práce je analýza zákaznické spokojenosti podniku a jejím cílem je poskytnout pomoc majiteli maloobchodu, skrze data nabytá během zpracování práce. Nejprve je do práce zařazena teoretická část, ve které je autorem provedena literární rešerše na dané téma. Metodická část pojednává o metodách, které jsou později využity v praktické části. Konkrétně se jedná o dotazníkové šetření pro zákazníky …více
Abstract:
The content of this tesis is based on analysis of customer satisfaction of a company and its target is to provide help to an owner of a retail, through the data collected during processing the tesis. First part of the thesis is the theoretical part, in which a lirerary research was conducted. The methodical part is about the methods used in the thesis. Specifically it includes the survey for the customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83918

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management