Firemní kultura jako základní faktor úspěšného rozvoje firmy – Bc. Olga Spivakova
Bc. Olga Spivakova
Bakalářská práce
Firemní kultura jako základní faktor úspěšného rozvoje firmy
Corporate culture as a basic factor of successful company development
Anotace:
Hlavním tématem této práce je mechanismus fungování firmy na základě firemní kultury a etického kodexu. Cílem této práce je proanalyzovat firemní kulturu a její vliv na rozvoj organizace na příkladu konkrétně společnosti «X» . V první části této práce bude vymezen pojem firemní kultura a její vliv na fungování společnosti. V druhé části bude provedena analýza fungování firemní kultury sledovaného podniku …víceAbstract:
The main topic of this work is the mechanism of the company operation based on the corporate culture and ethical code. The aim of this work is to analyze the corporate culture and its influence on the development of the organization on the example of the company «X». In the first part of this thesis will be defined the concept of corporate culture and its influence on the functioning of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gfnx3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Ilona Toufarová
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Firemní identita vybrané organizace
Iva Fulínová -
Firemní kultura a společenská odpovědnost
Adriana Sailerová Rothová -
Kaizen: filozofie neustálého zlepšování a její vliv na zapojení a motivaci zaměstnanců
Pavel Kříž -
Firemní kultura v oblasti školství, komparace s podnikatelským sektorem
Marcela Kynclová -
Firemní kultura začínající společnosti
Jana Sklenářová -
Firemní identita zvolené značky
Radka Kalábová -
Firemní kultura estetické kliniky v podmínkách českého trhu
Dagmar Schejbalová -
Firemní kultura a interní komunikace
Barbora Míšková