Os media de serviço público em Portugal: alvo de controvérsia em vez de ser um elemento unificador? – Bc. Štěpánka Huláková
Bc. Štěpánka Huláková
Bakalářská práce
Os media de serviço público em Portugal: alvo de controvérsia em vez de ser um elemento unificador?
Media of public service in Portugal: Object of controversy instead of unifying element?
Abstract:
This bachelor thesis named „Media of public service in Portugal: Object of controversy instead of unifying element?“ deals with the media of public service in Portugal. The goal of this paper is to present a panoramatic overview above the system of public media and to ilustrate how this system works in reality. The thesis is devided into two parts. The first, theoretical, describes the concept of public …víceAbstract:
Tato bakalářská práce s názvem „Média veřejné služby v Portugalsku: Předmět kontroverze místo jednotícího prvku?“ se zabývá systémem veřejnoprávních médií v Portugalsku. Účelem práce je panormaticky představit systém veřejnoprávních médií a v návaznosti demonstrovat, jak tento systém funguje v praxi. Tento záměr je uskutečněn pomocí rozdělení práce do dvou částí. |První, teoretická část, popisuje obecné …více
Jazyk práce: portugalština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t84oo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2014
- Vedoucí: Mgr. Štěpánka Huláková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HULÁKOVÁ, Štěpánka. \textit{Os media de servi\c co público em Portugal: alvo de controvérsia em vez de ser um elemento unificador?}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/hkg689/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Portugalský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Use of social media by political parties of India in comparison of EU.
Mohd Danish Ansari -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Česká veřejnoprávní média a fenomén podcastingu
Lenka Horňáková -
Možnosti systému Public relations pro upevnění pozic soukromé vysoké školy. Analýza publikovaných informací, hlavní argumenty a model možné reakce dotčených subjektů.
Aneta Koudelková -
Kauza Hyundai: mediální, mocenské a legislativní souvislosti vstupu nadnárodní společnosti Hyundai Motor Company do České republiky
Kateřina Trebuláková -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
La chronique de radio culturelle : à la recherche des propriétés linguistiques du genre à travers l'exemple de la chronique Pop & Co
Karolina Hnilicová -
Multimediální tvorba na festivalu Prix Bohemia Radio. Případová studie remediace rozhlasu
Kristýna Motyčáková