Os media de serviço público em Portugal: alvo de controvérsia em vez de ser um elemento unificador? – Bc. Štěpánka Huláková
Bc. Štěpánka Huláková
Bachelor's thesis
Os media de serviço público em Portugal: alvo de controvérsia em vez de ser um elemento unificador?
Media of public service in Portugal: Object of controversy instead of unifying element?
Abstract:
This bachelor thesis named „Media of public service in Portugal: Object of controversy instead of unifying element?“ deals with the media of public service in Portugal. The goal of this paper is to present a panoramatic overview above the system of public media and to ilustrate how this system works in reality. The thesis is devided into two parts. The first, theoretical, describes the concept of public …moreAbstract:
Tato bakalářská práce s názvem „Média veřejné služby v Portugalsku: Předmět kontroverze místo jednotícího prvku?“ se zabývá systémem veřejnoprávních médií v Portugalsku. Účelem práce je panormaticky představit systém veřejnoprávních médií a v návaznosti demonstrovat, jak tento systém funguje v praxi. Tento záměr je uskutečněn pomocí rozdělení práce do dvou částí. |První, teoretická část, popisuje obecné …more
Language used: Portuguese
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 1. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/t84oo/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2014
- Supervisor: Mgr. Štěpánka Huláková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HULÁKOVÁ, Štěpánka. \textit{Os media de servi\c co público em Portugal: alvo de controvérsia em vez de ser um elemento unificador?}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2014. Available from: https://theses.cz/id/hkg689/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / Portuguese Language and Literature
Theses on a related topic
-
Use of social media by political parties of India in comparison of EU.
Mohd Danish Ansari -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Česká veřejnoprávní média a fenomén podcastingu
Lenka Horňáková -
Možnosti systému Public relations pro upevnění pozic soukromé vysoké školy. Analýza publikovaných informací, hlavní argumenty a model možné reakce dotčených subjektů.
Aneta Koudelková -
Kauza Hyundai: mediální, mocenské a legislativní souvislosti vstupu nadnárodní společnosti Hyundai Motor Company do České republiky
Kateřina Trebuláková -
Multimediální tvorba na festivalu Prix Bohemia Radio. Případová studie remediace rozhlasu
Kristýna Motyčáková -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
La chronique de radio culturelle : à la recherche des propriétés linguistiques du genre à travers l'exemple de la chronique Pop & Co
Karolina Hnilicová