Zuzana KUDRIOVÁ

Bakalářská práce

Analýza spokojnosti zamestnancov vo vybranom Share Service Centre

Employee satisfaction analysis in specific Share Service Centre
Abstract:
The aim of my thesis is analysis of employee satisfaction in specific Share Service Centre. In teoretical part I have explained undestanding of employee satisfaction and specific of Share Service Centre as kind of company. In practical part I have indroduced analyzed company and used research methods. At the end of my thesis obtained information were analyzed and proposed actions in order of employee …více
Abstract:
Cieľom práce je analýza spokojnosti zamestnancov vo vybranom Share Service Centre. Teoretická časť je zameraná na vysvetlenie podstaty vnímania pracovnej spokojnosti a špecifiká Share Service Centra ako druh spoločnosti. Praktická časť nám predstavuje konkrétnu spoločnosť, v ktorej bolo uskutočnené dotazníkové šetrenie. Získané informácie boli analyzované a vyvodené z nich závery a konkrétne opatrenia …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Štyvarová Dita, Ph.D., MRCVS

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická
http://arl.ujep.cz/