Ausspracheschulung in DaF-Lehrwerken: Eine Vergleichsstudie – Bc. Magdaléna TOMANOVÁ
Bc. Magdaléna TOMANOVÁ
Diplomová práce
Ausspracheschulung in DaF-Lehrwerken: Eine Vergleichsstudie
Pronunciation training in textbooks of German as a foreign language: A comparative study
Abstract:
This thesis deals with the analysis of German language textbooks for primary schools in terms of the concept of German pronunciation training and the integration of a pronunciation component. The theoretical part provides the basis for the practical part of the thesis and deals with the characteristics of phonetics and phonology, the issue of pronunciation as a fundamental language skill and its position …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou učebnicových souborů německého jazyka pro základní školy z hlediska pojetí nácviku německé výslovnosti a začlenění výslovnostní komponenty. Teoretická část tvoří východisko pro zpracování praktické části diplomové práce a zabývá se charakteristikou fonetiky a fonologie, problematikou výslovnosti jako základní řečové dovednosti a jejím postavením v rámci výuky …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ivona Dömischová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMANOVÁ, Magdaléna. Ausspracheschulung in DaF-Lehrwerken: Eine Vergleichsstudie. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství německého jazyka pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní školy / Učitelství geografie pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Význam zahraničních výjezdů žáků základních škol pro rozvoj klíčových kompetencí v předmětu Německý jazyk jako další cizí jazyk.
Štěpánka Fráňová -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Německý jazyk jako předpoklad úspěchu při výběrovém řízení
Tereza Šárovcová -
Nemecký jazyk ako predpoklad uplatnenia sa na českom trhu práce
Kristína Kubrická -
Čeština jako cizí jazyk pro anglicky mluvící: komparace učebnic češtiny jako cizího jazyka
Barbora VEJLUPKOVÁ -
Výslovnost ve výuce německého jazyka na ZŠ
Martina Čeřovská -
Výslovnostní problémy českých studentů německého jazyka na suprasegmentální úrovni
Thomas Rösler -
Fonetika a fonologie ve vybraných učebnicích německého jazyka pro 2. stupeň základních škol
Jan Brím
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
17. 4. 2024