Historie školy v Blatné v letech 1904-1950 – Frederika SLEZÁKOVÁ
Frederika SLEZÁKOVÁ
Bakalářská práce
Historie školy v Blatné v letech 1904-1950
History of the school in Blatná in the years 1904 1950
Anotace:
Historie školy v Blatné v letech 1904-1950. Práce se zabývá historií školy v Blatné. Zaměřila jsem se na popis vývoje školství v Blatné a události které ho ovlivňovali.Abstract:
The History of the school in Blatná in 1904-1950. The thesis describes the history of a school in Blatná. I focused on the description of the development of education in Blatná and the events that influenced it.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PaedDr. ThLic. Martin Weis, Th.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLEZÁKOVÁ, Frederika. Historie školy v Blatné v letech 1904-1950. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková -
Podpora žáka s postižením po ztrátě blízké osoby - postoje pedagogů k truchlení žáků a jejich povědomí o možnostech jejich podpory
Alena Nezbedová -
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová -
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová -
Multikulturní rozmanistost v edukačním prostředí středních škol a pohled očima žáků a jejich zkušeností
Naděžda Sýsová -
Souvislost mezi volnočasovými aktivitami žáků a jejich počítačovou a informační gramotností
Lucie Zikmundová -
Příčiny nedůvěry žáků a studentů ve školní autority a jejich důsledky
Andrea Vasileska -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva