Fyzikální úniková hra v prostředí školní zahrady – Mgr. Kristýna ŠIMŮNKOVÁ
Mgr. Kristýna ŠIMŮNKOVÁ
absolventská práce studenta CŽV
Fyzikální úniková hra v prostředí školní zahrady
A physics escape game in the school garden
Anotace:
Závěrečná práce se zaměřuje na téma fyzikálních únikových her v prostředí školní zahrady s cílem navrhnout a realizovat hru pro žáky 2. stupně základní školy a nižšího gymnázia. Práce kombinuje zábavu s edukací a rozvojem klíčových kompetencí žáků. První část obsahuje teoretický rozbor fyzikálních únikových her, zahrnující historii, typy a principy fungování, stejně jako cíle a výhody těchto her. Druhá …víceAbstract:
The final thesis focuses on the topic of physical escape games in the school garden environment with the aim of designing and implementing a game suitable for students in the 2nd stage of primary school and lower secondary school. The work combines entertainment with education and the development of key competencies of students. The first part includes a theoretical analysis of physical escape games …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Zdeňka Kielbusová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIMŮNKOVÁ, Kristýna. Fyzikální úniková hra v prostředí školní zahrady. Plzeň, 2024. závěrečná práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáceloživotní / obor:
Studium v oblasti pedagogických věd / Rozšiřující studium fyziky - Učitelství pro ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Problémy s výslovností v ruském jazyce u žáků základní školy (na příkladu Základní školy Letovice)
Michaela Boháčová -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Hudebně sluchové schopnosti 12tiletých žáků základní školy a základní umělecké školy (srovnávací výzkum)
Hana OLIVERIUSOVÁ -
Vliv cesty do školy na obezitu a motorickou výkonnost u žáků čtvrté třídy základní školy v Chemnitz
Marie - Luise BRITZE -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Rychlé jmenování obrázků u žáků ve 2. třídě základní školy a základní školy logopedické jako prediktor úspěchu ve čtení a psaní
Anita ZLATOHLÁVKOVÁ -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková