Postoje učitelů ke vzdělávání nadaných žáků na základních a středních školách – Bc. Michaela Junková
Bc. Michaela Junková
Diplomová práce
Postoje učitelů ke vzdělávání nadaných žáků na základních a středních školách
Teacher's Attitudes to Education of Gifted Students of Lower and Upper Secondary Schools
Anotace:
Předložená diplomová práce „Postoje učitelů ke vzdělávání nadaných žáků na základních a středních školách“ je pojednání o problematice nadaných žáků a postojů a přístupů ke vzdělání těchto jedinců ze strany učitelů na běžných základních a středních školách v České republice. V teoretické části se zaměřuji na teoretická východiska, která jsem shrnula do tří hlavních kapitol: nadání, nadaný žák a postoje …víceAbstract:
This thesis " Teacher’s Attitudes to Education of Gifted Students of Lower and Upper Secondary Schools." is to discuss the issue of gifted students and the attitudes and approaches to education of these individuals from teachers to mainstream primary and secondary schools in the Czech Republic. The theoretical part focuses on the theoretical background , which I have summarized into three main chapters …víceKlíčová slova
Klíčová slova nadání talent druhy nadání dvojí výjimečnost nadaní žáci rozvíjení talentu inteligence postoje a přístupy učitelů učební metody učitel a žák Keywords giftedness types of giftedness twice exceptional gifted pupils development of talent intelligence attitudes and approaches of teachers educational methods teacher and student
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ujcz5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2014
- Vedoucí: RNDr. Eva Trnová, PhD.
- Oponent: prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro základní a střední školy - specializace obchod a služby
Práce na příbuzné téma
-
Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Ezra Anthony Howard -
Eye of the teacher: Using eye tracking to explore professional vision of teachers and teachers gaze
Zuzana Juříková -
The views of teachers of English on homework assignments
Marie Bílkova -
Emotional Factors of Stress and Burnout Among Teachers of English Language
Jana Leblochová -
Postoje učitelů k nadání a rozvoji nadaných dětí
Lenka Berecková -
Vzdělávací strategie, cíle a hodnoty rodičů nadaných dětí
Denisa Fialová -
Waldorf Teacher and his/her Influence on Development of Learner's English Speaking and Listening Competences
Lenka Cetkovská