Rozvoj kompetence k řešení problémů na kurzech Filozofie pro děti a Výchovy zážitkem – Mgr. Richard Macků, DiS.
Mgr. Richard Macků, DiS.
Disertační práce
Rozvoj kompetence k řešení problémů na kurzech Filozofie pro děti a Výchovy zážitkem
Fostering Problem Solving Competence in Philosophy for Children and Experiential Education Courses
Anotace:
Disertační práce se na teoretické i empirické rovině věnuje podrobnému zmapování a popisu procesu řešení problémů, a to s ohledem na využití specifických edukačních přístupů u vysokoškolských studentů vychovatelství. Filozofická a psychologická východiska i metodická specifika těchto přístupů jsou představena vzhledem k možnostem, které pro rozvoj schopností řešit problémy tyto přístupy skýtají. Na …víceAbstract:
The dissertation thesis – on both theoretical and empirical levels – deals with the problem of mapping and describing the process of problem solving in respect to specific educational approaches used in pre-service training of educators (university students of leisure education). Philosophical, psychological as well as pedagogical specifics of these approaches are introduced in respect to their potential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ohvug/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 3. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.
- Oponent: prof. PaedDr. Iva Stuchlíková, CSc., prof. PhDr. Ivo Jirásek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Působnost a pravomoci vybraných orgánů územních samosprávných celků a jejich kompetence k řešení mimořádných událostí a krizových situací
Šárka Uhrová -
Rozvoj kompetence k řešení problému prostřednictvím dramatické hry u dětí předškolního věku
Nikol ZDRÁHALOVÁ -
Rozvíjení kompetence k řešení problémů dramatickými aktivitami u dětí v mateřské škole
Tamara KUČEROVÁ -
Hra v mateřské škole jako prostředek rozvoje kompetence k řešení problémů
Lenka KOŘÍNKOVÁ -
Rozvoj klíčové kompetence k řešení problémů ve výuce zeměpisu
Daniela BOUDOVÁ -
Rozvíjení kompetence k řešení problémů v předškolním období prostřednictvím hlavolamů
Pavla Nývltová -
Energetická koncepce a strategie v České republice
Jana Gerhátová