Bc. Silvie Filáková

Diplomová práce

Subjektivní wellbeing žáků v rámci třídního kolektivu

Subjective Well-being of Pupils within the Group of a Class
Anotace:
Diplomová práce se věnuje subjektivnímu wellbeingu žáků v rámci třídního kolektivu. Obsah práce je rozdělen na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se v první kapitole soustřeďuje na wellbeing, jeho teoretické koncepce a volně přechází k modelu PERMA od Martina Seligmana a následně k upravenému měření s názvem EPOCH Measure of Adolescent Well-being. Druhá kapitola se zaměřuje na wellbeing …více
Abstract:
The thesis focuses on the subjective wellbeing of pupils within a classroom collective. The content of the work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part in the first chapter focuses on wellbeing, its theoretical concepts and loosely transitions to the PERMA model by Martin Seligman and then to a modified measurement called EPOCH Measure of Adolescent Well-being. The second …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Filáková, Silvie. Subjektivní wellbeing žáků v rámci třídního kolektivu. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe