Přístupy pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní škole – Bc. David Hrabě
Bc. David Hrabě
Master's thesis
Přístupy pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní škole
Approaches of educators to pupils with special educational needs in inclusive school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá přístupy pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní základní škole. Cílem diplomové práce bylo zjistit, jaké přístupy pedagogové používají a jaké jsou podmínky inkluzivního vzdělávání. Práce se skládá ze čtyř kapitol. Tři kapitoly jsou teoretické a poslední kapitola je empirická. Teoretická část diplomové práce se zabývá inkluzivním vzděláváním, jeho …moreAbstract:
The thesis is focused on the approaches of educators to pupils with special needs in elementary school. Our aim was to identify the approaches used by teachers and the conditions of inclusive education. The work consists of four chapters. Three chapters are theoretical and the last chapter presents empirical evidence. The theoretical chapters describe the inclusive education, its legislative conditions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/b2c6l/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 5. 2017
- Supervisor: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ