Vliv vinařství na rozvoj regionu Slovácka a na cestovní ruch – Lenka Kachyňová
Lenka Kachyňová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Vliv vinařství na rozvoj regionu Slovácka a na cestovní ruch
Anotace:
Práce pojednává o významu vinařství na region Slovácka a o jeho vlivu na rozvoj regionu. Práce je pomyslně rozdělena do dvou částí. První část je teoretická, která popisuje obecně vinařství v České republice, regionální rozvoj a politiku a v neposlední řadě region Slovácko a rozvoj cestovního ruchu. Druhá část je praktická, zabývá se metodologií a názory vinařů pomocí rozhovorů na začátky vinaření …víceAbstract:
This thesis explores the importance of viniculture in Moravian Slovakia and its impact on the region’s development. The thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and characterizes the viniculture in the Czech Republic in general and explains regional development and policies, with the general assessment of the Moravian Slovakia region and tourism growth. The second part is practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/hleti3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KACHYŇOVÁ, Lenka. \textit{Vliv vinařství na rozvoj regionu Slovácka a na cestovní ruch}. Online. Absolventská práce. Brno: Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/hleti3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
vyšší odborný program:
Ekonomicko-právní činnost
Práce na příbuzné téma
-
Současný stav a budoucí rozvoj regionální kultury se zaměřením na region Slovácka
Markéta Břečková -
Proposal of a marketing campaign for a selected brand
Natálie ANDĚLOVÁ -
Zavádění produktu na trh a Marketing Development vybraného produktu
Štěpán Cvekl -
Application of Digital Marketing Principles to a Business Development Strategy of a Start-Up Company
Jan Javůrek -
Marketing jako nástroj rozvoje a budování tržní pozice Lázní Darkov, a. s.
Romana Škutíková -
Development of a Marketing Communication Concept for Volkswagen Group Quality Management System on Wholesale level
Karina Kurilo -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová