Attitudes of Stakeholders and Consumers towards Ethical and Environmental Marketing – Daniya Dyussengulova
Daniya Dyussengulova
Bakalářská práce
Attitudes of Stakeholders and Consumers towards Ethical and Environmental Marketing
Abstract:
This Bachelor Thesis aims to study the attitudes of different stakeholders, consumers and employees, towards Ethical and Environmental practices in Socially Responsible Marketing and Corporate Social Responsibility. It is also designed to highlight the general importance of CSR and SRM, due to the increased attention towards the environmental and social issues around the world. It is specifically …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Daniel Rosenhaft Swain, Ph.D. MA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DYUSSENGULOVA, Daniya. \textit{Attitudes of Stakeholders and Consumers towards Ethical and Environmental Marketing}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/hlezlc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić
Název
Vložil
Vloženo
Práva