Daniya Dyussengulova

Bakalářská práce

Attitudes of Stakeholders and Consumers towards Ethical and Environmental Marketing

Abstract:
This Bachelor Thesis aims to study the attitudes of different stakeholders, consumers and employees, towards Ethical and Environmental practices in Socially Responsible Marketing and Corporate Social Responsibility. It is also designed to highlight the general importance of CSR and SRM, due to the increased attention towards the environmental and social issues around the world. It is specifically …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Daniel Rosenhaft Swain, Ph.D. MA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses hlezlc hlezlc/2
16. 3. 2021
Složky
Soubory
Mach, J.
16. 3. 2021
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.