Reflexe současných elektroakustických technologií ve vokálně-instrumentální hudbě – Jiří Lukeš
Jiří Lukeš
Master's thesis
Reflexe současných elektroakustických technologií ve vokálně-instrumentální hudbě
Reflextion of technologies of electroacoustic music in vocal and instrumental music
Abstract:
Předkládaný text magisterské práce pojednává o technologii a jejím vlivu na kompoziční práci skladatele. Současná scéna tzv. artifiální hudby v zásadě prolíná svět akustického zvuku se světem elektroakustického zvuku, který již několik dekád představuje hlavní těžiště výzkumu na poli artificiální hudby jako takové. Neustálý vývoj a zdokonalování technologií v kontextu stále lepší dostupnosti v praxi …moreAbstract:
The present text of the thesis discuss the technology and its impact on the composer's compositional work . Current music scene we called artificial music in principle pervades the world of acoustic sound to the world of electroacoustic sound, which is a major field of researches of art music for several decades.Continuous development and improvement of the technologies in the context of better accessibility …moreKeywords
hudbaKeywords
hudební kompoziceKeywords
elektroakustikaKeywords
hudba a technikaKeywords
novodobé kompoziční směryThesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2014
- Supervisor: Michal RATAJ
- Reader: Hanuš BARTOŇ
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaMaster programme / field:
Hudební umění / Skladba
Theses on a related topic
-
Transpozice díla Franze Kafky do opery, baletu a vokálně-instrumentální hudby
Martina Janáková -
Karol Szymanowski: Vokálně instrumentální tvorba pro sólový tenor
Filip KASZTURA -
Ligetiho kompoziční techniky jako inspirační zdroj pro vlastní kompoziční práci se zřetelem ke klavírní tvorbě
Soňa Vetchá -
Deterministický kompoziční přístup a jeho vliv na skladatelovo myšlení
Petr Hora -
Integrace jazzových prvků ve vlastní kompoziční práci - jako doplňková písemná práce
Kateřina Horká -
Radioaktivní prostředí jako možný zdroj inspirace kompoziční tvorby
Eliška Cílková -
Nové směry hudby 20. stol. ve vztahu k d obovému výtvarnému umění
Štěpán Drtina -
Otevřená kompoziční tvorba neomezené možnosti inspirace za pomoci p očítače
Jiří Kadeřábek