Lukáš Koucký
Bachelor's thesis
Analýza možností affiliate marketingu
Analýza možností affiliate marketingu
Abstract:
Práce se zabývá vstupem na finanční online trh pomocí affiliate marketingu v podobě marketingových aktivit k akvizici potenciálních klientů a jejich následné zobchodování. Cílem práce je nalézt optimální kombinaci kanálů vhodných pro oslovení potenciálních zákazníků tohoto segmentu. Použitím statistik běžných zákazníků byly nastaveny a realizovány různé marketingové kampaně. Na základě návratnosti …moreAbstract:
This paper is focused on entering financial online market using affiliate marketing in form of marketing campaigns for acquisition of potential clients and theirs following monetization. The goal of this paper is to find ideal combination of marketing channels suitable for addressing potential clients of this field. Marketing campaigns were set and conducted with respect to statistics of regular customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 11. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45784
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2016
- Supervisor: Martin Sova
- Reader: Radim Čermák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45784
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Možnosti affiliate marketingu v online prostředí
Jiří Šťastný -
Affiliate marketing jako marketingový kanál firem
Dominik Vlach -
Affiliate marketing a jeho využití v online prostředí
Filip MURCKO -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Affiliate marketing a možnosti jeho dnešního využití ve vybrané společnosti
Petr Sedlačík -
Affiliate marketing v ČR
Michal Kuchárik -
Affiliate marketing a analýza affiliate programu dané společnosti v ČR
Jan Veselý -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova