Datamining a jeho využití pro zvyšování efektivity věrnostních programů v rámci obchodního modelu společnosti – Bc. Marie Kopolovičová
Bc. Marie Kopolovičová
Bakalářská práce
Datamining a jeho využití pro zvyšování efektivity věrnostních programů v rámci obchodního modelu společnosti
Data mining and its application for improving the efficiency of loyalty programs in business model
Anotace:
Věrnostní programy se stávají standardní součástí marketingové strategie většiny velkých firem. Hlavním důvodem bývá budování dobrých vztahů se zákazníky, zlepšení image značky, získání dat klientů pro zpřesnění nabídky. V dnešním světě většina důležitých záležitostí probíhá prostřednictvím výpočetní techniky. Moderní technologie zjednodušují ukládání velkého množství informací, které jsou základním …víceAbstract:
Loyalty programmes have become a standard part of the marketing strategy of most big companies. The main reason is the building of good relations with customers, to improve the brand image, to obtain the data of clients for the refinement of the offer. In today's world most important matters is carried out through computer technology. Modern technology simplify storing large amounts of information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b5jdd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOPOLOVIČOVÁ, Marie. \textit{Datamining a jeho využití pro zvyšování efektivity věrnostních programů v~rámci obchodního modelu společnosti}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/hlmyzc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vernostný program spoločnosti Accor a jeho prínosy v praxi
Deana Gieratová -
Optimization of Triola Plc. Loyalty Programme
Dominika Wachtlová -
Věrnostní program vybrané organizace
Danuše Bradáčová -
Věrnostní program vybrané organizace
Tereza Jíšová -
Věrnostní program firmy Lidl
Van Thang Nguyen -
Věrnostní program pro firmu Valmont CR, spol. s r.o.
Soňa KRČKOVÁ -
Bausparen und seine Tradition auf dem deutschen und tschechischen Markt am Beispiel der Bausparkasse Wüstenrot / Stavební spoření a jeho tradice na německém a českém trhu na příkladu stavební spořitelny Wüstenrot
Monika HOŘAVOVÁ -
Data mining na reálných datech z realitního trhu
Jiří Čáp