Odhalení tržní příležitosti v konkrétním segmentu trhu – Jakub Polášek
Jakub Polášek
Bakalářská práce
Odhalení tržní příležitosti v konkrétním segmentu trhu
Finding Out of Market Opportunities in the Segment Market
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám praktickým využitím marketingového výzkumu - odhalení tržní příležitosti v konkrétním segmentu trhu. Cílem práce je zjistit, zda na českém trhu existuje tržní mezera v segmentu pomůcek a kosmetiky pro úpravu psí srsti. V první části práce jsou popsána teoretická východiska pro marketingový výzkum. Druhá část je věnována praktické tvorbě samotného výzkumu, sběru dat …víceAbstract:
My dissertation looks into the practical use of marketing research - finding out the market opportunity in a specific market segment. The aim is to discover whether there is a market gap in dogs´grooming segment (tools and cosmetics) in the Czech market. The first part describes theoretical solutions for the marketing research. The second part is devoted to practical creation of the research itself …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/94177
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
- Vedoucí: Libor Nečas
- Oponent: Jana Chmielová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta strojníBakalářský studijní program / obor:
Strojírenství / Průmyslové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty
Markéta Nováková -
Krátkodobé úvěrové produkty - jejich využití v obchodní činnosti podniku
Jana Slavíková