Rebranding and Marketing Communication – Bc. Yulia Zubenko
Bc. Yulia Zubenko
Diplomová práce
Rebranding and Marketing Communication
Rebranding and Marketing Communication
Anotace:
Rostoucí konkurence a neustálé aktualizace trhu vyžadují, aby společnosti přijaly nucená opatření ke změně svého obrazu. Jinými slovy, procesy, které se v systému řízení reklamy nazývají rebranding. Rebranding určuje vstup společnosti do nového segmentu trhu, zralosti společnosti nebo rychlého uvedení nového produktu na trh. Když kritéria úspěchu vzniklá v průběhu existence společnosti začínají zaostávat …víceAbstract:
Growing competition and constant market updates call for companies to take forced measures to change their image.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gb2fr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: MSc Mirela Moldoveanu
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
Rebranding české značky - BOTAS
Vasyl Orsag -
Branding a rebranding společnosti Apple, Inc.
Matěj Horák -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna -
Branding společnosti Kofola
Kristýna Netušilová -
Branding a rebranding
Justýna Dvořáková