Bc. Yulia Zubenko
Master's thesis
Rebranding and Marketing Communication
Rebranding and Marketing Communication
Abstract:
Rostoucí konkurence a neustálé aktualizace trhu vyžadují, aby společnosti přijaly nucená opatření ke změně svého obrazu. Jinými slovy, procesy, které se v systému řízení reklamy nazývají rebranding. Rebranding určuje vstup společnosti do nového segmentu trhu, zralosti společnosti nebo rychlého uvedení nového produktu na trh. Když kritéria úspěchu vzniklá v průběhu existence společnosti začínají zaostávat …moreAbstract:
Growing competition and constant market updates call for companies to take forced measures to change their image.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gb2fr/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2019
- Supervisor: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Reader: MSc Mirela Moldoveanu
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
Rebranding české značky - BOTAS
Vasyl Orsag -
Branding a rebranding společnosti Apple, Inc.
Matěj Horák -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna -
Branding společnosti Kofola
Kristýna Netušilová -
Branding a rebranding
Justýna Dvořáková