Franchising jako atraktivní metoda získávání konkurenčních výhod – Petr Podlas
Petr Podlas
Bakalářská práce
Franchising jako atraktivní metoda získávání konkurenčních výhod
Franchising as an Attractive Method of Gaining Competitive Advantage
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o franchisingu jako atraktivní metodě získávání konkurenčních výhod. Cílem této práce bylo analyzovat postavení franchisingu v konkurenčním prostředí a popsat jeho výhody plynoucí z úzké spolupráce mezi franchisantem a franchisorem se zaměřením na společnost McDonald's. Dílčím cílem bylo popsat franchising jako produkt a zjistit, zda-li je produktem ideálním pro malé či velké …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with Franchising as an attractive method of gaining competitive advantage. The main goal of this bachelor thesis is to analyse the position of franchising in competitive environment and describe its advantages arising from close cooperation between franchisee and franchisor to consequently stress on to the company of McDonald's. The sub-goal is to describe franchising as beinga …víceKlíčová slova
Franchising franchisant franchisor výhody a nevýhody investice McDonald's analýza popis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Podlas, Petr. Franchising jako atraktivní metoda získávání konkurenčních výhod. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Založení právnické osoby pro podnikání (právní a ekonomické aspekty, volba formy, výhody a nevýhody jednotlivých forem, postupy a běžné fungování)
Bělohlávková Bělohlávková -
Vlastnictví vodovodů a kanalizací v rámu legislativy ČR a jeho vliv na technický stav vodovodů a kanalizační sítě
Aleš Beran -
1. Teoretická část:\nl{} Dopad AI na současnou fotografii a společnost\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Fashion editorial za pomoci AI\nl{} b) výstavní soubor: Motiv portrétu a figury prostřednictvím AI
Vendula Spáčilová -
Internetový a samoobslužný prodej - nový fenomén v oboru optika a optometrie, výhody a rizika pro klienta
Michaela Gagová -
Motivace a angažovanost na pracovišti - Role finanční motivace v práci: výhody a nevýhody
Jakub Němeček -
Využití vnitřní a vnější motivace na pracovišti - výhody a nevýhody
Klára Vyhnálková -
Finanční výhody a nevýhody v prodeji a nákupu v e-shopech
Lenka Křížová -
Právní a ekonomické otázky založení a vzniku obchodní společnosti
Simona Morongová
Název
Vložil
Vloženo
Práva