Středisko výchovné péče: Profilace jedince s poruchou chování a jeho vztah ke vzdělávání – Bc. Markéta Prachařová
Bc. Markéta Prachařová
Diplomová práce
Středisko výchovné péče: Profilace jedince s poruchou chování a jeho vztah ke vzdělávání
Support treatment
Anotace:
V diplomové práci jsem se zaměřila na profil jedince s poruchou chování a emocí a na jeho vztah ke vzdělávání. Výzkumná část prezentuje analýzu postojů žáků (klientů středisek výchovné péče) ke vzdělávání.Abstract:
In diploma work, I have focused on profile of individua with emotional a nd behaviour disorder and his relation to education. The research part presents thesis of research about students (clients of Centres of Education Care) attitudes to learning and education.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g8rx5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Stanovení obecného sportovního profilu jedince s využitím poznatků ve správní činnosti obce Vintířov
Marcela PICKOVÁ -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Úzkostná porucha jako rizikový faktor pro rozvoj poruchy chování a emocí u dětí a mládeže
Michaela Bartošíková -
Výtvarný projev jako způsob překonávání bariér u dětí s poruchou chování a emocí
Sára Slezáková -
Porovnání osobnosti dětí s poruchami chování a zdravých dětí s pomocí TCI-A
Irena Košíčková -
Fínsky vzdelávací systém podpora a edukácia žiakov s poruchami správania a emócií v komparácií s českým vzdelávacím systémom
Veronika Pšenáková -
Profesní a osobní hodnoty a aspirace dětí s poruchou chování
Veronika Vinterlíková -
Kvalita života žáka s poruchou chování a mentálním postižení v ZŠ a PrŠ Jesenice
Jiřina Mourová