Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru – Simona Můčková
Simona Můčková
Bakalářská práce
Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru
Corporate Giving as an Expression of Cooperation Between Commercial and Non-profit Sector
Anotace:
Tato bakalářská práce je ve své první části zaměřena zejména na teoretická témata, která popisují komerční a neziskový sektor v České republice, pojem firemního dárcovství, jeho formy a realizaci. Praktická část navazuje na charakteristiky zvolených dvou nestátních neziskových organizací a dvou firem, které se účastnily kvalitativního šetření. To probíhalo formou polostandardizovaných dotazníků, které …víceAbstract:
The first part of this thesis is focused on theoretical topics which describe commercial and non profit sector in the Czech Republic and the corporate giving concept, its forms and realization. The practical part follows the characteristics of the selected two NGOs and two companies that participated in the qualitative survey. It took the form of a semi-structured questionnaires which included both …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavla Varvažovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MŮČKOVÁ, Simona. \textit{Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/hmfear/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia
Název
Vložil
Vloženo
Práva