Johana Tomolyová

Bachelor's thesis

Využití influencer marketingu v cestovním ruchu destinace Luhačovice

The Use of Influencer Marketing in Tourism of Luhačovice Destination
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem využití influencer marketingu v cestovním ruchu. Teoretická část je zaměřena na cestovní ruch, marketingové komunikace na internetu a influencer marketing. Praktická část se zabývá analýzou dat, získaných z dotazníkového šetření, a jejich následnou komparativní analýzou. Na základě získaných poznatků byla vytvořena doporučení pro destinační společnost Zlínsko a Luhačovicko …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of the use of influencer marketing in tourism. The theoretical part is focused on tourism, internet marketing communications and influencer marketing. The practical part deals with the analysis of data obtained from a questionnaire survey, and their subsequent comparative analysis. Based on the acquired knowledge, recommendations were created for the destination …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Tomolyová, Johana. Využití influencer marketingu v cestovním ruchu destinace Luhačovice. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications