Martin Trojan
Bachelor's thesis
Green marketing
Green marketing
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je návrh green marketingové digitální komunikace e-shopu Greeneo. Teoretická část je zaměřena na specifika internetového obchodování, green marketingu a marketingové komunikace. Následně se práce věnuje vybraným komunikačním kanálům i obsahu v nich. Praktická část byla zaměřena na analýzu hlavních konkurentů a následně byl proveden výzkum na 150 respondentech. Výzkum analyzoval …viacAbstract:
The subject of the bachelor's thesis is the design of green marketing communication of the Greeneo e-commerce store. The theoretical part is focused on the specifics of e-commerce, green marketing and marketing communication. Subsequently, the work deals with selected communication channels and their content. The practical part was focused on the analysis of main competitors and a survey conducted …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p6awk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedúci: Ing. Jana Švecová
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Porovnávání produktů pro internetový obchod na platformě podnikového portálu
Vlastislav Ramík -
Elektronický obchod - produkt nad produkty. Výzkum tohoto produktu jako zdroje konkurenční výhody a odlišení se.
Jan Kolář -
Analýza tržní příležitosti pro produkty halal ve vybraném internetovém obchodě
Jan DVOŘÁK -
Internetový obchod pro společnost ZooLand.kz s.r.o. v PHP a Symfony 6
Nikolay Bazankov -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Návrh marketingového plánu pro internetový obchod s oblečením
Daniel Mach -
Marketingový plán pro internetový obchod maltisk.cz
Miroslav Maloň -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya