Markentingová komunikace neziskové organizace - útulek pro zvířata – David Fuchsa
David Fuchsa
Diplomová práce
Markentingová komunikace neziskové organizace - útulek pro zvířata
Digital marketing of animal shelters.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem digitální komunikační kampaně pro neziskové organizace typu zvířecí útulek. Tyto organizace se potýkají s finančními, personálními a kapacitními problémy, a zároveň nevyužívají naplno potenciál digitálního marketingu. Navržená strategie by jim měla pomoci zmírnit dopady problémů a lépe naplňovat cíle organizace při minimálním rozpočtu.Abstract:
The purpose of this thesis is to create a concept of digital communication for nonprofit organisations like animal shelters. These organisations struggle with lack of money, people and capacity and do not utilize the potential of digital marketing. The proposed strategy should help them to mitigate the impact of those problems and also to fulfill the objectives of the organisation at a minimal budget …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52670
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2016
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Stanislav Horný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52670
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao