David Fuchsa

Diplomová práce

Markentingová komunikace neziskové organizace - útulek pro zvířata

Digital marketing of animal shelters.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem digitální komunikační kampaně pro neziskové organizace typu zvířecí útulek. Tyto organizace se potýkají s finančními, personálními a kapacitními problémy, a zároveň nevyužívají naplno potenciál digitálního marketingu. Navržená strategie by jim měla pomoci zmírnit dopady problémů a lépe naplňovat cíle organizace při minimálním rozpočtu.
Abstract:
The purpose of this thesis is to create a concept of digital communication for nonprofit organisations like animal shelters. These organisations struggle with lack of money, people and capacity and do not utilize the potential of digital marketing. The proposed strategy should help them to mitigate the impact of those problems and also to fulfill the objectives of the organisation at a minimal budget …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2016
  • Vedoucí: Zdeněk Vondra
  • Oponent: Stanislav Horný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52670