Katsiaryna Babenka

Master's thesis

Segmentace zákazníků na trhu slow fashion v České republice

Consumer segmentation in the slow fashion market
Abstract:
Prvním cílem této práce je odkrytí segmentů existujících na trhu slow fashion v České republice. Druhým cílem je doporučení vhodné marketingové strategie pro různé typy zákazníků. Segmentace je uskutečněna na základě motivace zákazníků k nákupu oblečení slow fashion. Teoretická část této práce je věnována rešerši literatury pro témata slow fashion, fast fashion, reakce mainstreamové módy na slow fashion …more
Abstract:
The first aim of this thesis is to identify segments in the market of slow fashion in the Czech Republic. The second goal is to recommend a suitable marketing strategy for different types of customers. Segmentation is carried out based on customer motivation to purchase slow fashion clothing. The theoretical part of this work is devoted to a literature search for the topics of slow fashion, fast fashion …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2022
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Michaela Stránská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85748