Iva Zvěřinová
Bachelor's thesis
Symbolika barev a její role v marketingu
Symbolism of Colours and its Role in Marketing
Abstract:
V teoretické části práce pojednává o významu barev a barevné symboliky ve vizuálních prvcích marketingu a marketingové komunikace. V aplikační části je na podkladě šetření zkoumána platnost dosavadních nálezů a teoretických doporučení pro užívání barev a barevnou symboliku. Výsledkem je ověření platnosti současného stavu poznáníAbstract:
is not available ...
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 9. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8204
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2009
- Supervisor: Pavel Štrach
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8204
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Památná hora Radhošť: Její historie, symbolika a odraz v lidové kultuře
Adam Muras -
Colour grading v americkém žánrovém filmu od roku 1990 po současnost
Filip Neminarz -
Vytvoření zákaznického systému výrobce barev TERNO COLOUR
Tomáš Blažek -
Barva ve filmové tvorbě
Darko Štulić -
English and Czech Colour Idioms. A Comparative Study./Anglické a české idiomy obsahující barvy. Komparativní studie.
Jana CUCHÁ -
Expressing Colour in Language
Tereza MARKYTÁNOVÁ -
Idioms of Colour - A Corpus-based Study
Eva Václavíková