Spotřebitelské chování seniorů v online prostoru: faktory ovlivňující nákup potravin – Lenka Zachová
Lenka Zachová
Diplomová práce
Spotřebitelské chování seniorů v online prostoru: faktory ovlivňující nákup potravin
Consumer behavior of seniors in the Online space: Factors influencing grocery shopping
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním seniorů v online prostoru se zaměřením na faktory ovlivňující nákup potravin. Cílem práce je vyhodnotit, jak vybrané faktory ovlivňují záměr českých seniorů k nákupu potravin online. Kvantitativní výzkum využívá conjoint experiment a sběr dat probíhá pomocí dotazníku. Výsledky ukazují, že zdravotní stav, cenová hladina, vzdálenost obchodu, dodací lhůta …víceAbstract:
The thesis deals with the consumer behavior of seniors in the online space with a focus on factors influencing grocery shopping. The aim of the thesis is to evaluate how selected factors affect the intention of Czech seniors to purchase groceries online. The quantitative research utilizes a conjoint experiment, and data collection is conducted through a questionnaire. The results show that health status …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94549
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2024
- Vedoucí: Daria Gunina
- Oponent: Tomáš Kincl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94549
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Determinants of Consumer Adoption of AI Technology in European Banking Services: Understanding the Influence of Security and Privacy
Pavle Stamenic -
Teorie plánovaného jednání v řešení problémového jednání žáka učitelem
Petr Vašek -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji
Petra Otradovská -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková -
Online nakupování potravin na českém trhu
Nella FIKERLOVÁ -
Motivace k online nakupování potravin v České republice
Kristýna Lačná -
Online nakupování potravin na českém trhu
Lucie BLÁHOVÁ