Analýza kontaktní kampaně hnutí ANO v Olomouckém kraji – Patrik NĚMEČEK
Patrik NĚMEČEK
Bachelor's thesis
Analýza kontaktní kampaně hnutí ANO v Olomouckém kraji
Analysis of contact campaign movement ANO in the Olomouc Region
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou kontaktní kampaně hnutí ANO 2011 v Olomouckém kraji ve volbách do Poslanecké sněmovny v roce 2013. Teoretická část se věnuje historii politického marketingu, dále popisuje vývoji a začlenění formy přímé komunikace do předvolebních kampaní. Následně pak čtenáře seznamuje s historií kontaktních kampaní v České republice po roce 1989. Práce se dále věnuje vlivu …moreAbstract:
This thesis analyzes the contact campaign of movement ANO 2011 in Olomouc Region in elections to the Chamber of Deputies of the Czech Republic in 2013. Theoretical part is devoted to the history of political marketing and describes the development and integration of various forms of direct communication in election campaigns. Subsequently, this thesis will introduce the reader the history of contact …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Accessible from:: 30. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NĚMEČEK, Patrik. Analýza kontaktní kampaně hnutí ANO v Olomouckém kraji. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Politics / Politics and European Studies
Theses on a related topic
-
Politický marketing strany ANO
Martin HUŇADY -
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Jiří Patera -
ANO 2011 a Green Deal: Analýza přístupu hnutí ANO 2011 ke Green Dealu ve vládním a opozičním období
Nikol JANÍKOVÁ -
Prostorová analýza volební podpory hnutí ANO 2011 ve sněmovních volbách 2013, 2017 a 2021
Petra HOVORKOVÁ -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Analýza kandidátních listin hnutí ANO 2011 pro komunální volby 2014 (případová studie)
Lukáš Žmolík -
Vznik a vývoj hnutí ANO2011: srovnání celostátní a lokální úrovně
Jakub Bartuška -
Politický marketing hnutí ANO 2011 ve volbách do PS PČS 2017
Eliška Procházková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights