Kniha jako "hračka" grafického designu – Jana SÚKENÍKOVÁ
Jana SÚKENÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Kniha jako "hračka" grafického designu
Book as "a Toy" of Graphic Design
Anotácia:
Knihu ako hračku grafického dizajnu som popísala v dvoch častiach. V prvej časti je to metaforická záležitosť ? kniha je hračkou, pretože sa s ňou autor vyhrá. Popisujem tu históriu knihy, vývoj písma, dôležitosť obalu, rôzne príklady väzieb, formy kníh. V druhej časti je kniha ozajstnou hračkou pre deti. Dieťa ju používa na to, aby sa zabavilo. Spomenula som tu rôzne druhy a princípy, ktoré robia …viacAbstract:
I would describe a book as a toy of graphic design in two ways. It is a metaphorical thing in the first part ? a book is a toy because an autor is working on it. I am describing there a history of a book, evolution of writing, importance of a cover, various examples of binding, forms of books. In the second way ? a book is an actual toy for a child. A child is using it for its pleasure. I mentioned …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zverejniť od: 18. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SÚKENÍKOVÁ, Jana. Kniha jako "hračka" grafického designu. Zlín, 2012. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Fine Arts / Multimedia and Design - Graphic Design
Práce na příbuzné téma
-
Obal jako manipulátor spotřebitele pro nákup zboží
Nikita Novitskiy -
NÁVRH A GRAFICKÉ ŘEŠENÍ OBALU, PROPAGAČNÍCH TISKOVIN A UŽIVATELSKÉ PŘÍRUČKY PRODUKTU NA ZÁKLADĚ VLASTNÍHO VÝBĚRU ekologický obal
Anna DANIŠOVÁ -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Daniela Hrdličková -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Ester Jagobová -
Algoritmus pro konvexní obal v dimenzi 3
Lívia Moncoľová -
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
Michaela Bernátová -
Plastový obal jako součást osobního prostoru
Aneta OLŠAROVÁ -
Obal jako součást environmentálně orientované nabídky - jeho důležitost z pohledu spotřebitelů
Veronika Loudová