Mária Takáčová

Bakalářská práce

Etická dilemata v hudebním průmyslu

Ethical dilemmas in music industry
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o problematice etiky v hudebním marketingu a průmyslu. Cílem práce je zjistit, zda se využívají neetické postupy v prostředí hudebního marketingu a průmyslu, a jaký je jejich dopad na zainteresované strany. Z pohledu marketingového mixu práce zkoumá, jaké praktiky se v hudebním marketingu dají označit za neetické. V praktické části věnuje autorka pozornost specifickým příkladům …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with ethics in the music marketing and industry. The purpose of the thesis is to examine whether there are unethical methods being used in the environment of music marketing and industry and what is their impact on the involved parties. In the practical part, the author draws attention to specific examples of unethical practices in music marketing, predominantly from record …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Vít Kouřil
  • Oponent: doc. Ing. MgA. Lucie Šilerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/eaz88/

Janáčkova akademie múzických umění v Brně

Hudební fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební manažerství