Leasing, smlouva o koupi najaté věci – Bc. Alena Chomátová
Bc. Alena Chomátová
Bakalářská práce
Leasing, smlouva o koupi najaté věci
Leasing, Contract for the Purchase of a Leased Thing
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o leasingovém financování. V úvodu práce je pojednáno o podstatě leasingu, jeho historickém vývoji a současném stavu leasingového financování na českém trhu. Další kapitola rozebírá rozdíly mezi leasingem, koupí za hotové a koupí na úvěr. Dále se tato práce zaměřuje na právní rozbor leasingové smlouvy a obchodních podmínek. Leasingu začaly využívat velké společnosti …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of leasing financing. The fundamentals of leasing, the historical development of this financial instrument and the current state of the Czech leasing market are therefore first reviewed. Next chapter compares leasing, hire purchase (bank loan) and cash purchase. Further this thesis deals with legal issues of leasing contracts and business conditions. Large corporations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v603v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2006
- Vedoucí: prof. JUDr. Karel Marek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Právo a podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitel a jeho postavení na jednotném vnitřním trhu - právní úprava a aktuální soudní judikáty
Ljuba Stojková -
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Tereza Šabatková -
Spotřebitelské preference při nákupu a spotřebě cukru a jeho alternativ v České republice
Kateřina Laňarová -
Segmentace modelů ve Škoda Auto a.s. a vyčlenění elektromobility v rámci segmentu A-SUV
Libor Suchý -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Milan Paták -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Jakub Vomlel -
Vplyv tradičnosti a folklóru na rozhodovanie spotrebiteľa a jeho marketingový význam
Kristína Knotková -
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Barbora Němcová