Bc. Alena Chomátová
Bachelor's thesis
Leasing, smlouva o koupi najaté věci
Leasing, Contract for the Purchase of a Leased Thing
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o leasingovém financování. V úvodu práce je pojednáno o podstatě leasingu, jeho historickém vývoji a současném stavu leasingového financování na českém trhu. Další kapitola rozebírá rozdíly mezi leasingem, koupí za hotové a koupí na úvěr. Dále se tato práce zaměřuje na právní rozbor leasingové smlouvy a obchodních podmínek. Leasingu začaly využívat velké společnosti …moreAbstract:
This thesis deals with the issue of leasing financing. The fundamentals of leasing, the historical development of this financial instrument and the current state of the Czech leasing market are therefore first reviewed. Next chapter compares leasing, hire purchase (bank loan) and cash purchase. Further this thesis deals with legal issues of leasing contracts and business conditions. Large corporations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/v603v/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2006
- Supervisor: prof. JUDr. Karel Marek, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawBachelor programme / field:
Legal Specializations / Law and Business
Theses on a related topic
-
Spotřebitel a jeho postavení na jednotném vnitřním trhu - právní úprava a aktuální soudní judikáty
Ljuba Stojková -
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Tereza Šabatková -
Spotřebitelské preference při nákupu a spotřebě cukru a jeho alternativ v České republice
Kateřina Laňarová -
Segmentace modelů ve Škoda Auto a.s. a vyčlenění elektromobility v rámci segmentu A-SUV
Libor Suchý -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Milan Paták -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Jakub Vomlel -
Vplyv tradičnosti a folklóru na rozhodovanie spotrebiteľa a jeho marketingový význam
Kristína Knotková -
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Barbora Němcová