Ondřej Štědrý

Bachelor's thesis

Marketingový výzkum vybrané společnosti

Marketing research of selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem pro Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod a. s. Teoretická část práce definuje základní pojmy marketingu jako marketingový mix, marketingové prostředí, marketingový výzkum. Praktická část se se zaměřuje na samotný marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření je vyhodnoceno pomocí statistických metod a jednotlivé odpovědi jsou graficky …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing research for chosen company Havlíčkův Brod Měšťanský pivovar a.s. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of marketing such as marketing mix, marketing environment, marketing research. The practical part focuses on marketing research itself through a questionnaire survey. The questionnaire survey is evaluated by using statistical methods …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kateřina Seinerová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Štědrý, Ondřej. Marketingový výzkum vybrané společnosti. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní