Využití školního speciálního pedagoga v prostředí inkluzivního vzdělávání na ZŠ – Bc. Kristýna VARNUŠKOVÁ
Bc. Kristýna VARNUŠKOVÁ
Master's thesis
Využití školního speciálního pedagoga v prostředí inkluzivního vzdělávání na ZŠ
Use of school special educator in an inclusive education in primary schools
Anotácia:
Ve své diplomové práci se budu věnovat ukotvení pozice školního speciálního pedagoga na ZŠ, jeho kompetencím a využití v praxi. V teoretické části práce bych chtěla uvést změny týkající se novely školského zákona, pozice školního speciálního pedagoga na ZŠ, možnosti vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami, nejčastější cílové skupiny žáků se specifickými vzdělávacími potřebami, vzdělávající …viacAbstract:
In my thesis I will anchor the position of school special education teacher at the elementary school, his competences and practical use. In the theoretical part, I would like to mention the amendments related to an amendment to the Education Act, the position of school special education teacher at the elementary school, education of pupils with special educational needs, the most common target group …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Kateřina Jeřábková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VARNUŠKOVÁ, Kristýna. \textit{Využití školního speciálního pedagoga v prostředí inkluzivního vzdělávání na ZŠ}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ho9vci/.
Jak správně citovat práci
VARNUŠKOVÁ, Kristýna. Využití školního speciálního pedagoga v prostředí inkluzivního vzdělávání na ZŠ. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / USPP-UVV
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva