Zhodnocení marketingové komunikace – Michaela Kubaštová
Michaela Kubaštová
Diplomová práce
Zhodnocení marketingové komunikace
Evaluation of Marketing Communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací výstavy Země Živitelka, která patří k nosným produktům společnosti Výstaviště České Budějovice a.s. Cílem je zhodnocení současné situace ve společnosti a efektivní sestavení prvků marketingového komunikačního mixu. První část práce je tvořena teoretickými východisky k dané problematice. Jsou zde definovány základní pojmy, jako je marketing a marketingová …víceAbstract:
The final thesis is about marketing communication of the expo Země Živitelka, which is the flagship event of the company Výstaviště České Budějovice a.s. The aim is to evaluate the current situation in the company and the effective set-up of fundamental elements of a marketing communication mix. The first part of the final thesis concerns the theoretical approaches to the given topic. The main aspects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
A Close Reading of Samuel Beckett's Dream of Fair to Middling Women in Contrast to James Joyce's A Portrait of the Artist as a Young Man
Filip SALCBURGER -
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk -
Marketingová komunikace - product placement
Kryštof Pearse -
Marketingová komunikace - product placement
Filip Šlampa -
Marketingová komunikace - product placement
Yuliia Makarova -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Yuliya Laas
Název
Vložil
Vloženo
Práva