Global Development Education and Czech ELT Context – Bc. Anna Halfarová
Bc. Anna Halfarová
Master's thesis
Global Development Education and Czech ELT Context
Global Development Education and Czech ELT Context
Anotácia:
Tato diplomová práce představuje globální vzdělávání jako demokratický a otevřený koncept. Podrobně se v ní seznámíme především s jeho cíli, principy a strategiemi. Záměrem práce je zmapovat, jak vypadá současná situace na poli globálního vzdělávání v České republice. Práce se skládá z pěti kapitol. Ve druhé kapitole je stručně zmapovaná historie globálního vzdělávání, tato kapitola nám také poskytne …viacAbstract:
The diploma thesis "Global Development Education and Czech ELT Context" presents global education as an open and democratic concept. Its goals, principles and strategies are introduced in more detail. The goal of this thesis is to map the current situation in the field of GDE in the Czech Republic. The work is divided into five chapters, with chapters two and three providing theoretical background …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ndvgo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedúci: Mgr. Linda Nepivodová
- Oponent: PhDr. Kateřina Tomková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in English Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Strategy formulation for a national branch of selected multinational IS/ICT company
Dominika Lukáčová -
Globální rozvojové vzdělávání s využitím prvků global storyline se zaměřením na 1. stupeň základních škol
Klára ŠTÁHLICHOVÁ -
Non-state actors and the EU: case study of the representation of selected development aid agencies in the EU decision-making process
Barbora Čechová -
Globální rozvojové vzdělávání s využitím prvků global storyline se zaměřením na 1. stupeň základních škol
Klára ŠTÁHLICHOVÁ -
Non-state actors and the EU: case study of the representation of selected development aid agencies in the EU decision-making process
Barbora Čechová -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Současná architektura v estetické výchově: Dokumentární film jako prostředek propojení výtvarné výchovy s průřezovými tématy RVP pro gymnázia
Dominika Bäuchelová -
Průřezová témata RVP v geografickém vzdělávání
Andrea Marcaníková