Marketingový komunikačný plán spoločnosti Firma s.r.o. pre rok 2018 – Monika Subovicsová
Monika Subovicsová
Diplomová práce
Marketingový komunikačný plán spoločnosti Firma s.r.o. pre rok 2018
Marketingový komunikačný plán spoločnosti Firma s.r.o. pre rok 2018
Anotace:
Předmětem diplomové práce je zvolení komunikační strategie společnosti Firma s.r.o. Cílem práce je vytvoření marketingového komunikačního plánu společnosti pro rok 2018. Práce je rozdělena do pěti kapitol, které jsou následně členěny na podkapitoly. První kapitola je věnována teoretickému vymezení marketingové komunikace a komunikačního procesu s představením jednotlivých komunikačních kanálů. V další …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis is to determine the communication strategy of Firma s.r.o. The aim of the thesis is to create a marketing communication plan for the company for the year 2018. The thesis is divided into five chapters, which are subdivided into subchapters. The first chapter deals with the theoretical definition of the marketing communication and the communication process with the …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce je zvolenie komunikačnej stratégie spoločnosti Firma s.r.o. Cieľom práce je vytvorenie marketingového komunikačného plánu spoločnosti pre rok 2018. Práca je rozdelená do piatich kapitol, ktoré sú ďalej členené na podkapitoly. Prvá kapitola je venovaná teoretickému vymedzeniu marketingovej komunikácie a komunikačného procesu s predstavením jednotlivých komunikačných kanálov …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68924
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Tamás Iván
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68924
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán vstupu vybrané firmy na trh
Ondrej Václavík -
Komunikačný plán firmy VETROPACK NEMŠOVÁ s.r.o. pre SR
Andrea JANKOVCOVÁ -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Business plan - healthy food restaurant
Gasan Gasanov -
Komunikační plán vybrané neziskové organizace
Tereza Tomsová -
Komunikační a marketingový plán vybraného kulturního zařízení
Barbora BURIANOVÁ -
Komunikační plán knižního vydavatelství
David Šohaj -
Komunikační plán internetového knihkupectví k vybrané cílové skupině
Aneta Urbanová